N75![]()
А ведь уже было такое предположение.
только он не вакуумной магистрали, а в надувной
Но есть новые вводные:
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles
Так как все проверено,то наивно полагаю,что электромагнитный клапан N75 под замену?
Где сие чудо живет?Покажите мне,я ему голову откручу.![]()
ant 787, Ты зачем в дроссельную заслонку тыкаешь?![]()